Yüreğimden sözlerime dökülüyor cümleler

Hakkı söylediği sürece
konuşsun...

GEZİ-TAVSİYE

Hafta sonu birkaç bücürükle gezmeye gittik. Haramidere'de bulunan ve İstanbul'un en büyük alış veriş merkezlerinden biri olan ve Torium'u gezdik. Sizler için bir kaç fotoğraf çektim. Çocuklar için hazırlanmış olan kocaman lunaparkı, kar keyfi yaşamak isteyenler için hazırlanmış, kapalı alanda meraklılarına sunulan snowpark ve alışveriş mağazalarıyla oldukça renkli görüntüler oluşturuyor. Yolu düşenlere benden söylemesi.

*************************************************************************

İstanbul/Karaburun

"Biraz sessizlik" dedik düştük yollara. Trafiği, korna seslerini, gürültüyü, kuru kalabalıkları arkamızda bıraktık. Toprakla bütünleştik, doğal bahçeden doğal meyveler ve sebzeler tükettik. Bizlere bol nimet veren verirkende en güzel şekliyle yaratan Allah'a bir kere daha hamdettik.Muhabbetimizi en güzel muhabbetlerin arasına kaydettik. Hem eğlendik, hem dinlendik. Çektiğimiz bazı resimleride bloğumzda paylaşalım istedik. İşte Karaburun'dan birkaç kare.

Sabah saatlerinde vardığımız evin bahçesinde lezzetli bir kahvaltı yaptık önde
Daha sonra bahçeyi gezdik, Allah'ın verdiği nimetleri müşahede ettik.
Fasulye

Salatalarımızın süsü maydanoz
İncir
Yeşil biber

Bahçede yetişen karpuzların tadı ve kokusu muhteşemdi

Ardından Karadenize bağlı Karaburun plajına indik.

Bahçeden toplanan malzemelerle yapılan salatamız

Kısa bir süre için gittiğimiz Bolu tatilinden manzaralar.
 Dağların arasında etrafı yeşilliklerle kaplı, tertemiz göl manazaralı ve sessizliğin sakinliğin bol olduğu bir yer
Bolu/Sünnet Gölü Oteli

Bolu'ya kadar gitmişken Göynük'te de gezmeyi ihmal etmedik. İşte göynük evleri.

Göynük ilçesinde Gazi Süleyman Paşa Camii'nin avlusunda bulunan Fatih Sultan Mehmet'in hocası olan Akşemsettin'in türbesini ziyaret ettik.

Türbe ziyaretçilerine dinimizce yasak olan önemli ve gerekli notlar

Gazi Süleyman Paşa camii (Göynük)

Çamlıca'da bir İstanbul günü ve davetsiz bir misafir

*************************************************************************************

YILDIZ PARKI

Hafta sonu gezme fırsatı bulduğumuz yıldız parkı nefes almak isteyenler için İstanbul'un güzel yerlerinden biri. Sizler için çektiğimiz resimlere bakmakla kalmamanızı ve en yakın zamanda bizzat giderek görmenizi tavsiye ederim.

LALE ZAMANI

Büyük şehir belediyesinin düzenlemiş olduğu "Lale Festivali" güzel bir hafta sonu geçirmeniz için alternatif yerleden bir tanesi. Birbirinden güzel lalerle renklendirilen Emirgan korusundan bir geçit.